Naprawa wysyłkowa
Nasze hasło to: Ma działać.
Naprawa wysyłkowa – jak to działa?
- Nadaj przesyłkę w wybrany sposób
- Zdiagnozujemy urządzenie i poinformujemy Cię o kosztach naprawy
- Po akceptacji kosztów wykonamy naprawę
- Odeślemy Ci naprawione urządzenie – możesz zapłacić z góry lub przy odbiorze
Naprawa wysyłkowa – informacje
Realizujemy naprawy wysyłkowe dla klientów z całej Polski.
Naprawa wysyłkowa to usługa polegająca na:
- Odbiorze od Ciebie urządzenia za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Przeprowadzeniu diagnozy – oszacowaniu możliwości naprawy urządzenia oraz kosztów części i robocizny
- Odesłaniu urządzenia w przypadku braku akceptacji kosztów naprawy
- W przypadku akceptacji kosztów naprawy diagnoza jest bezpłatna, a jej koszt jest potrącany z finalnego rachunku.
Po zamówieniu diagnozy otrzymasz wiadomość zwrotną zawierającą nasze załączniki:
- protokół odbioru (do wydruku w dwóch egzemplarzach – jeden dla kuriera, drugi dla Państwa)
- list przewozowy (do wydruku w jednym egzemplarzu – do naklejenia na przesyłkę)
Urządzenie należy dobrze zabezpieczyć i zapakować.
Na karton należy nakleić list przewozowy i czekać na kuriera.
Po przeprowadzeniu diagnozy przez serwisanta skontaktujemy się, aby podać koszt naprawy.
W przypadku braku akceptacji kosztu naprawy odeślemy urządzenie bez dodatkowych kosztów.
W przypadku akceptacji kosztu naprawy niezwłocznie przystąpimy do jej wykonania.
Po naprawie otrzymają Państwo przesyłkę zwrotną za pobraniem
(mail z informacją o paczce zostanie wysłany automatycznie z systemu firmy obsługującej przesyłki).
Jak zgłosić naprawę wysyłkową?
Zamów Kuriera
- Zadzwoń na naszą infolinię serwisową: 506 709 506 lub napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Możesz też odwiedzić nas w którymś z naszych punktów. Adresy sprawdzisz klikając na Kontakt.
5 powodów dla których klienci nas wybierają
Ekspresowa naprawa
Proste naprawy wykonujemy od ręki. Większość napraw realizujemy w ciągu jednego dnia.
90-dniowa gwarancja
Na części zamienne oraz realizowaną przez nas usługę serwisową udzielamy 90-dniowej gwarancji.
Sprzęt zastępczy
Na czas naprawy w naszym serwisie otrzymasz od nas sprzęt zastępczy, aby pozostać w kontakcie ze światem.
Bezpieczne dane
Twoje dane nie zostaną skasowane podczas naprawy. Są one wyłącznie Twoje i pozostają całkowicie prywatne.
Darmowa diagnoza
Jeśli zaakceptujesz koszty naprawy nie płacisz za diagnozę. W innym przypadku koszt diagnozy to 60 zł.